2012. július 17., kedd

PET/CT


Július 9-én voltam hivatalos PET/CT-re.  Elkísért és bátorított Á, de annyira nem izgultam, mivel néztem róla kisfilmet és Nati blogjában is olvastam róla. Budapest egyik legelittebb ezzel foglalkozó központja volt, tényleg le a kalappal. Pontosak voltak, nem volt idő izgulni – ez már szimpi volt. Felvittek az elsőre egy külön szobába és kérdezgettek ezt-azt. Nem szabadott előtte 6 órával enni, így még előző nap készítettem magamnak kenyeret és 6kor, mikor Á elindult munkába megettem. Persze 1kor már kilyukadt a gyomrom. Megkérdezték a betegségem, milyen gyógyszereket szedek, stb, majd egy másik külön szobába vezettek, TV, telefon, kényelmes szék. Nem voltak ott hasonló betegek akikkel egymást kellett volna nézegetnünk és találgatnunk: vajon neki mi a baja? Megnézték a cukor szintet, 8 felett nem végezhető ez a vizsgálat. Nekem 4,8 volt. Legalább a cukrom jó {irónikus megjegyzés, bár tényleg jó, hogy jó}. A lány aki adta a kontasztanyagot –vénába- nagyon fiatalka volt, kb korombeli. Elképzeltem ahogy ő és én vonaglunk részegen egy buliban, leizzadva, szól a zene, körülöttünk tombolnak az emberek...:)inkább ott tudtam volna elképzelni. Lényeg, hogy lehetett volna idősebb is, aki több tűt szúrt bele emberekbe, sok tapasztalattal, tudja hol a véna...ilyenek. Jellemző, sztereotípia, pont én mondom, hogy fiatalon valamki nem lehet jó, miközben én is az vagyok? :S A tű persze olyan lágyan csusszant bele a vénámba mint egy jófajta csoki a számba (na, csokihiányom van). Nem fájt. De tényleg.
1 órával később hivattak, vetkőzzek le. Azt elfelejtették mondani hogy vegyek le mindent ami fém, de én vérprofi voltam, és levettem mindent, biztos ami biztos. Felfeküdtem arra a vékony tartókára, és fel kellett tennem a kezem. Senki sem szólt hogy hangos lesz a gép, de nem is volt az. A gép maga nem mozgott csak amire feküdtem. A legelején és a legvégén kellett bent tartani a levegőt, a maradék időben sem lehetett mozogni. Először elképzeltem, hogy tengerparton vagyok. Aztán pedig hogy Á is velem van, de nem fértünk volna be ketten a csőbe így ezt a gondolatot elvetettem. Nem fájt, nem éreztem semmit, és bizakodtam, hogy nem talál máshol semmit ez a gép. 2-3 nap és mailben/levélben értesítenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése