2012. július 17., kedd

Pató Pál úr, azaz hej ráérünk...I.


Én nem akarom az egészségügyet szapulni, mert fantasztikus emberek dolgoznak ott, hihetetlen ügyességgel és szaktudással hogy embereket mentsenek meg. Kevés fizetésért.
De az a tény, hogy május közepén már jártam orvosnál mert voltak látható tüneteim, és ma, azaz július 14-én (6 nappal a szülinapom előtt) még mindig ott tartok ahol kb. az első vizsgálatoknál – botrány.
Június 29-én mikor kimondták hogy biztos az áttét, a bőrgyógyászom beadott egy kérvényt PET/CT-re. Azt mondta egy héten belül megjön a válasz a bizottságtól(?) elfogadják-e. Milyen bizottságtól?? És ha nem fogadják el?? Akkor mi van?? Van olyan lehetsőég hogy nem fogadják el?? Mindegy, végülis szentül hittem hogy ez nem állhat az utamban. Menni akartam, gyorsan, hogy legyünk túl rajta. HÍvtam a dokim egy hét után mi van már, erre Ő, hogy ja igen, a bizottság elfogadta és majd hivnak a diagnosztikai helyről. OK. Hivtak pénteken, hogy hétfőn mehetek. 12:55 megfelel Önnek? Most nem azért, de ez milyen kérdés? Persze, hogy meg! Ez nem állásinterjú vagy mozi, vagy pecázás, hogyha rossz az időpontot, inkább nem megyek el, hanem lefekszem otthon TV-zni! Ez egy szükséges muszáj, amire már epekedve várok! Csináljuk, ha kell, most azonnal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése