2012. július 17., kedd

Amióta megtudtam -teendők



Amióta megtudtam mi bajom van (ami egyébként villámcsapásként ért) azóta ezeket csinálom:
1.       Támogatom a testem a harcban: vettem Centrumot A-Z immunerősíteni +1000g C vitamint eszek hozzá, ezen kívül vettem 4*180db Culevitet amiből napi 15-20db-ot szedek, iszok 2dl Preventa nevű drága ásványvizet és aloe verat is reggel. Sok gyümölcsöt eszem, nem eszek gluténtartalmú ételt (mert lisztérzékeny vagyok), illetve cukrosat, lemondtam a fagyiról, kávéról, alkoholról, cigiről
2.       Elképzelem ahogy meggyógyulok: az ölő sejtjeimet ráküldöm a rossz sejtekre, csatába hivom őket és a fehérvérsejteknek van egy nagy vezetője, lovon ül és óriási, ő vezeti a csatát én meg támogatom őket és buzdítom. Kétszer volt eddig lázam, ez azért is volt mert felégettek egy csomo rossz sejtet és tűz volt. Küldtem már járöröket a testem többi részére hogy csekkolja mi a helyzet, 24 órás őrjáratban. Azóta a rossz sejtek gyengévé és csenevésszé zsugorodtak, és cél a végső kiírtásuk
3.       Imátkozom. Érdekes, hogy miként a betegségek felütik a fejüket megszaporodik Isten nevének kiejtése. Én is kicsit szégyellem magam, szoktam imátkozni, de nem napi rendszerességgel, és mikor ilyen komoly dolgot kérek tőle, elbizonytalanodok vajon megérdemlem-e. De tudom hogy Isten szeret, és ő is támogatja a testem a rossz sejtek legyőzésében.
4.       Lelkiekben megkerestem mi lehet ennek az egésznek az oka: Elfogadtam, hogy a boldogság nem jár mással. Létezik olyan, hogy boldogság és pont. Valahogy az élt bennem, hogy tegyük fel van egy nagy kör, ebben van jó és rossz és ezek telítik meg a kört. Van úgy hogy a magánélete jó valakinek, a munkája, vagy okos, szép, stb, de nem lehet minden jó, valahol megjelenik a rossz. Eddig mindig ilyen volt az életem, de lehet csak mert igy álltam hozzá. Most ennek vége. Nem kell betegség, nem kell negativ semmiből, a kör megtelhet 100% jóval és 0% rosszal. Mostantól így néz ki a köröm.

1 megjegyzés:

  1. TÖKÉLETES! Büszke vagyok. Elindultál a holisztikus gyógyulás útján, ami nem csak a testedet gyógyítja, hanem a lelked, a gonolkodásod, mindened! Nagyon örül most a szívem, mert úgy érzem, hogy a betegség által egyre több "jobb" ember lesz, akik aztán máshogy fognak gondolkodni és valahogy így lesz kicsit szebb ez a világ. Minden betegségnek célja van, a tiédnek is és nagyon jó úton haladsz Sunny.

    Minden-minden nap gondolok rád, küldöm az erőt, mert hiszem, hogy célba ér.

    Folytasd azt, amit elkezdtél és csak a gyógyulásra koncentrálj, a tested érti, tudja mit akarsz, márpedig egyet akartok. Egészséges testben egészséges lelket. Elindult!

    Nagy ölelés: Nati

    VálaszTörlés