2012. július 24., kedd

Műtétre várva

Ugyan nincs sok időm, dolgozom ezerrel, de csak le kellene írnom már mi vár rám az elkövetkező 2 hétben.
Főként semmi, illetve csak a szokásos, várakozás. Megint.
Szóval: Visszamegyek a PET/CT eredménnyel a bőrgyógyászhoz, várok 2,5 órát, rámtör a sírógörcs kétszer (a betegséget jobban viselem mint a várakozást) majd behívnak és közlik, hogy kérnem kell sebésztől időpontot. Éljen, micsoda nagy hír, ezt nem is sejtettem, megérte várni ennyit {újabb irónikus mondat}. Másnap újabb fél nap szabi, és a főnök jószivüsége után bemegyünk Á-val sebészetre. Otthonosan mozgok itt is, hiszen az első műtét (ami nem altatásos volt, azt hiszem ambuláns műtétnek hívják) itt volt az osztályon, ugyanazzal a doktorral. Az én kedvenc dokimmal találkozom 1,5 év után. Igazából nagyon kedves, rendes doktornak tartom, de inkább nem akartam látni. Legalábbis nem itt. Most viszont mintha visszamennénk az időben, behív és hümmögve megnézi a papírjaim. Három telefon csörög, betegek mindenütt, hihetetlen koncentráció és figyelem mikor leül mellém. Ez jellemzi azt a percet. „Nem adtak kezelést az első melanoma eltávolítás után? Szerintem kellett volna. A melanoma képes mindenre”.  Nekem erről miért nem szóltak akkor?? Ő nem vétózhatja meg és bírálhatja felül a bőrgyógyász meglátását, neki csak a sebészeti beavatkozás sikerességére kell figyelnie, én meg mit sem tudtam a súlyosságról. „Ez a legkisebb rizikó faktorú..ez szinte semmi..”- ezt hallgattam mindig ami megnyugtatott. Most pedig itt állok, egy újabb műtét és kezelések előtt, amit lehet, hogy megakadályozhattunk volna..Lehet..Mi van ha..ezen már kár izgulni, lényeg, hogy most a cél, hogy soha-soha többé ne kelljen újra látnom a sebész dokimat. Még ha szimpi, akkor sem, és punktum!
A lényeget elfelejtettem a nagy filozofálgatásban: aug. 6-án fekszem be, várhatóan aug. 7 a műtét ideje. Előtte persze egy nap szabi és vérvétel, CT, meg altatóorvos, aki rámondja az áment a műtétre. Már nagyon várom, és túl akarok lenni rajta, fáj a nyirokcsomóm, meg van duzzadva, már egy ideje ha nagyon nézné valaki meglátná a dudort. Célom, hogy ne nőjjön, illetve hát csökkenjen. De valamikor már cataflant kell bevennem annyira kisugárzik. Sajnos nincs hamarabb időpont a műtétre, sőt! Aug 16-ra voltak időpontok csak valaki lemondta így kerültem a helyére. Még 2 hétvége.
A szülinapomon így el tudtunk utazni kicsit Balatonra, elfelejtettük a problémákat , elmentünk szórakozni, táncolni. Jól sikerült, minden percét élveztem a hétvégének, de biztos vagyok benne, hogy úgy fogom kötni ezt a szülinapot, mint amikor „épp műtétre vártam az áttét miatt”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése