2012. október 8., hétfő

Aktuális közérzet (ami naponta változhat)

Az, hogy tudom, már nem kell műteni, és a testemben sincs semmi ami nem oda való- megnyugtat és megerősít. Persze felbuggyan a kérdés és a bizonytalanság időről időre: előjön-e, előjöhet-e még?! Ami után általában sikerül megnyugtatni magam: az egész élet nem telhet rettegésben, mi van ha elhiszem, hogy jól vagyok, jól leszek és pont..! Megkérdezem magamtól: megteszel mindent? És azt válaszolom: ha az eddigi életem 0%-os azaz ilyen élet mellett megtalált ez a betegség, akkor most (a könyvek alapján) 80%-ra felfejlesztettem a saját magamra való odafigyelést. Még 4,5 hétig rombolom a testem sugárkezeléssel és kemoterápiával, és úgy sejtem leszek még rosszabbul is (most csak néha megszédülök, vagy gyengébbnek érzem magam) de az immunrendszerem mindig is erős volt, remélem minden nehézség nélkül fog eljönni a vége. Csírájában pusztul el minden rossz sejt! És lehet jók is közülük..., de termelődnek újak akik még jobbak lesznek mint azelőtt, hiszen jobban is élek! Az interferon injekciók pedig segítenek, hogy azon sejtjeim amiknek feladatuk lenne megakadályozni ezen betegség kialakulását aktivizálják magukat és jól működjenek. Mindemellett pedig így élem életem:
-kerülöm a stresszt, megtanultam nem felhúzni magam dolgokon. Az átlagos napi közérzetem a pár évvel ezelőttihez képest százszor jobb
-nem dohányzom, nem iszom
-ugyan eddig nagyon sokat mozogtam (aerobic, fitt-box) most ezeket leváltottam jóval könnyebb ám talán hasznosabb sportokra mint a túrázás (séta friss levegőn) és a biciglizés
-gyógyszert nem szedek, csak culevitet amit már fél éve beiktattam az életembe és még vagy egy évig tervezek szedni. Béres csepp: napi *20 csepp – a mesterséges támogatókból elég ennyi egyelőre
-sok gyümölcs (főleg alma, banán, barack), illetve 100% bioitalok, zöldség vagy gyümölcs (feketeribizli, cékla)- minden nap 2dl reggel felkelés után
-kevés hús, az is fehér (hal vagy csirke)
-kevés cukor, semmi üditő, kevés édesség (valaki adjon egy csokit!- ezt nagyon nehéz kibírni..)
-biodió, biokozmetikumok, bioszappan – ki tudja, hátha ezzel is megóvom a bőröm és a testem a kemikáliáktól
Jó érzés, hogy teszek és tehetek valamit magamért, ha igaz ha nem , hogy az életmódváltás segít- én hiszek benne, hiszen hinni kell!! Pár éve el sem hittem volna, hogy ekkora változáson megyek át. Kár, hogy kellett ez a betegség, hogy elérjek ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése