2012. augusztus 10., péntek

"Otthon, édes otthon"

Nati - hazaértem! :)
Bár én azért tudtam, hogy ez lesz. A kérdés az volt hogy mikor, és hogy közben milyen utat kell megjárnom.
Szerencsére a műtét jól sikerült (a doki szerint), a szobatársak jó fejek voltak, a fájdalmak elhanyagolhatóak a cél nagyságához képest, és a legfontosabb: egészségesebb vagyok, mint május óta bármikor. Nincs bennem semmi rossz, és most jön a következő lépés: hogy ne is legyen! Addig is pihenés és várakozás. Egy hétre kiiratom magam táppénzre, adok ennyi időt magamnak a regenerációra, gyógyulásra, újratöltődésre. 
Írok még, most még nem jönnek a szavak. 
Szinte minden úgy alakult ahogy számítottam, azt kaptam amiért mentem; de Nati! Írtál Te a hasba döfős injekciókról, és arról, hogy ilyen nehéz lesz mozgatni a karom??! Nekem ezek valahogy újak voltak, mondhatni meglepődtem, mert nem voltam felkészülve. 
Most megyek kicsit "gyógytornászom" ha már nem lehet tenni venni, pedig lenne egy csomó dolog amit szerertnék megcsinálni. Az biztos, hogy a házimunka Á-ra marad egy pár hétig...

1 megjegyzés:

  1. Először is: nagyon örülök, hogy otthon vagy, egyben vagy és túlvagy rajta! Az első lépés kipipálva! Kicsit büszke is vagyok, hogy ilyen jól tartod magad és előre nézel :)

    Hasba döfős szuri... Igen, a véralvadásgátló szuperság, emlékszem, fáj, csíp. De nekem akkor az volt a fejemben, hogy pár másodperc és szevasz. Túlélésre ment a játék :) (Az interferon aztán minden másnap ugyan ez volt, szóval nagyon meg kellett szoknom.)

    A karod pedig... Nem teljesen egyforma műtétünk volt szerintem, nem tudom pontosan, hogy neked most mi távolítottak el, de nekem nagyon szétvagdostág az idegeket odabent, a bal karom hátsó felét mai napig nem érzem, csak ha valaki megüt, megszorít ott, akkor sem kívül, csak belül akar valami szétszakadni a fájdalomtól. Remélem neked nem lesz ilyen. Hetek alatt szép visszaállnak odabent a dolgok, óvatosan tornáztathatod, varratokra vigyázz, de ne erőltesd. Belül zajlik, aminek zajlania kell. Ezt az időt pihenésre (testi-lelki!), töltődésre használd. Légyszíves.

    A párod úgyis segít mindenben amiben tud, te pedig ha pihensz és magadra koncentrálsz talán még jobban fogod érezni magad és az neki is öröm.


    Várok minden új infót, gondolatot, érzést!

    Nati

    VálaszTörlés