2014. április 6., vasárnap

Napi hogy is volnék bejegyzések - vasárnap

Tegnap voltam bringázni (ami nem újdonság, mert a kutyával is rendszeresen járok és imádjuk ezt a fajta kikapcsolódást), kb 20 km-t tekertem, ebből nagyjából 10km-t normál tempóban a többit nagyon lassan.
A fehér placebo/gyógyszerből még 3db van hátra aztán 1 hét szünet.
A ciklusom 4. napján tartok.

Ezeket csak azért írom le, mert azt figyelem milyen tényezők befolyásolják azt, hogy 2-3 hét teljesen jó közérzet és fizikai állapot után estére előjöttek a "puklik" a karomon főként, de a vádlimon is, érzékeny a bőröm érintésre, a hátam leszakad, ólomnak érzem a lábam, nyűgös vagyok, és fáradt.

1. kép: a piros "puklik" amik lehet hogy izomcsomók?? Nem tudja senki... érintésre fájdalmas, 1-4 nap alatt általában elmúlik (szteroid segít nagyobb dózisban)

2. kép: A kézfejem már javult, nem olyan vörös,és duzzadt, nem kenhettem naptejjel eléggé vagy lemostam mikor kezet mostam, így kicsit megpörkölődött. Néha fájt, feszült a bőr, de nem lett súlyosabb szerencsére.

3. kép: a combomon ilyen a bőr, olyan mintha gyantáznám, apró pontocskák, állítólag szintén a venurafenib mellékhatása. A dokinő azt mondta hidratáljam, valamilyen illat és szinezékmentes hidratálóval. Én igyekszem olyanokat venni amik ugyan drágábbak de ilyenektől mentesek. Sokáig jók, és természetes hatóanyagokat tartalmaz.


Most lefekszem és reménykedem hogy holnapra elmúlnak a fájdalmak, nincs már bérletem, így bringával terveztem munkába járni..

Mostanában nagyon sokat álmodok rosszat, betegséggel, halállal, vagy én vagyok beteg vagy a szeretteim. Olyankor kimegyek hajnalban kicsit megnyugodni, és reggel hallgatok egy kis meditációt.

Kívánok mindenkinek jó éjszakát, és egészséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése