2014. április 13., vasárnap

Nap hogy is volnék bejegyzés -vasárnap, a következő

A múlt hét vasárnap esti hőemelkedés, nyűg baj másnapra elmúlt, bringával mentem dolgozni. A talpamon lévő puklik voltak a legtovább velem, pár napig. Szerdán már tudtam menni tornázni is.
 
Vágattam a hajamból így nem látszik, hogyha sok kihullik. Nem látom, így kicsit jobb érzés. A bőrömön a piros pontok még mindig erősen látszanak, de a ruha eltakarja, így szintén nem probléma. A hangulatom mostanában jó, segítenek a pozitív gondolatok, képzelgések a jó dolgokról. Annyira elhiszem, átérzem, hogy segít a nap szépségét meglátni. Sokkal jobb, hogy nem kell a kórház közelébe se mennem napokig, hetekig. 
A hétvégén sokat voltam kint, a napon, kerti munka, kutyasétáltatás, biciklizés, sajnos ez meg is látszik, nem voltam elég óvatos, és leégett a fülem, szám, kéz- és arcbőröm. Fenisztillel kentem, de el kellett mennem gyógyszertárba, hogy vegyek valami mást, így Paneltol-t javasoltak, 1200Ft, hab amit a fájó területre kell kenni, és segít (gondolom) a gyógyulásban. Egyelőre nem hólyagos, de este szerintem nem fogok tudni a fülemen aludni.

A szememet UV szűrős kontaklencsével védem, és napszemüveget veszek. A fejemre vettem kedves kis kalapot, de még szoknom kell, inkább baseball párti vagyok.
A bőröm is nagyon hámlik, főleg a hasi régióban, kenem ahogy csak tudom testápolóval.
Május elején el fogunk utazni 1 hétre "nyaralni". Úgy döntöttem most menjünk, amíg nem olyan erős a nap (már akinek) és tudunk kicsit kettesben lenni a párommal, elfeledhetjük a gondokat, pihenhetünk, kikpacsolódhatunk. Már azt sem tudom hogy kell egy teljes hétig pihenni, remélem minden rendben fog menni, viszek csomó gyógyszert, védő öltözetet, és tuti jó kikapcsolódás lesz, már nagyon várom!

3 megjegyzés:

  1. szia. rendszeresen olvasom a blogot. nekem 2012-ben volt 0,25mm melanómám. végig csináltam egy éves interferont. de az állandó rettegés itt van.. öszintén mondom, ledöbbentem, amikor olvastam a folytatást.. de meg kell, hogy mondjam, a blogod olvasása nekem is egy kis eröt adott, hogy lesz ahogy lesz, csinálnom kell... ismeretlenül is büszke vagyok rád!!!!! egy melanoma társ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megértem a félelmed, már más hasonlóan gyógyult betegtől is hallottam ezt. Ez szerintem normális, ha az ember megtapasztalja a menyországot, vágyik oda, ha a poklot, akkor mindent megtenne, hogy ne kerüljön vissza.
      Máshogy látjuk a napokat, az életet, minden megváltozik, és sosem lesz olyan mint azelőtt. Köszönöm, hogy olvasol, és a biztatást, sokat jelent, ...igyekszem kitartani!! Sunny

      Törlés
  2. Tudod, mikor elmentem az orvoshoz, hogy megváltozott az anyajegy a homlokomon, megnézte. azt mondta, hogy nincs semmi baj vele... de én éreztem... egy hónapomba került, amíg elértem, hogy levegyék... beigazolódott.. sírtam mikor azt mondták 1 év interferon, de becsülettel végigcsináltam, így utólag azt mondom, nem volt kibírhatatlan. Közben próbáltam úgy élni, mint előtte: utaztam, szórakoztam, de a mai napig rengeteget olvasok erről.Van-e egyáltalán "gyógyult" melanomás? Mikor lehetünk gyógyultak? A tiéd is "csak" 0,4mm...de itt van nekünk Nati:a másik büszkeségem- kislányt szült, boldog :) és ezért neked is sikerülni fog!!! nem tudom mennyire olvasod a külföldi blogokat, de szerintem ez is hasonló: martinfamilyjourney.blogspot.com ha gondolod olvasd el. És várjuk a további fejleményeket.KITARTÁS!

    VálaszTörlés