2014. április 18., péntek

Controll nap

Ma volt hosszú idők után a legrosszabb napom, Nem olyan szörnyű, inkább olyan lehangolóan rossz.
Okok:
1,  9-15 óráig vártam a gyógyszerekre.. -) pozitiv gondolkodás: hálás vagyok hogy kapok gyógyszert ami megmenti az életem
2,  Megszúrtak  -) pozitiv gondolkodás: hehe, még meg fognak egy párszor, na és? ügyes vagy, kibirod.
3,  A CT eredményem nem javult...teljes letargia -) pozitiv gondolkodás: ....., .....  :(:(:(:(:( ma a letargia napja van, holnap újra felállok, és tovább harcolok a pozitív gondolatok segítségével (pl. hogy nem romlott az eredményem) De basszus hogy gondolkodjak pozitivan, ha két férfit is ismerek, akiknek már teljesen elmúlt minden baj a gyógyszer hatására??? Megérdemlik, remek ember mindkettő, és büszke vagyok rájuk! Csak még nehezebb igy azon a bizonyos kötélen továbbmenni, és nem lenézni a mélybe...
4,  cisztikus képlet a jobb ováriumban  -) naneeeeeeeeeeeeeeee. Ez már a sírás kategória, nem bírom... Kétszer volt emiatt műtétem, senkinek nem kívánnám...
5,  és a nap fénypontja: elromlott a tabletem. Mert velem is megtörténik az, ami az emberek többségével: ha szar napod van, lehet még fokozni...

Azt kívánom, ha szeretné -legyen holnap mindenkinek jobb napja, mint amilyen ma volt-
Jó éjszakát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése