2012. június 29., péntek

Eredmény

Megvan az eredmény. Melanóma áttét a jobb oldali nyirokcsomóban.
A melanómát 1,5 éve távolították el. Clark III., Breslow 0,4mm –az esély áttétre ekkora melanómál minimális, szinte lehetetlen.
1,5 éve levetettem egy elsötétedő anyajegyet a hasmról. Sajnáltam, mert az egyik kedvenc anyajegyem volt. Nem gondoltam volta, milyen rossz dolgok húzódhatnak meg alatta. Amikor felhívott az orvos a sebészetről és teljes közönnyel, nyersen közölte a hírt, úgy ért mint a villámcsapás, nem voltam felkészülve, igy nem sírtam, nem aggódtam, csak elmentem a leletért ahol közölték, irány az Országos Onkológiai Intézet. Egy hónapra rá már újabb műtét jött, szélesebben ki kelltt vágni az anyajegy helyét mert a daganatos sejtek elterjedhettek. Altatás nélkül, pár tűszúrás, kedves nővérek és helyes orvosok a műtőben –egy kis émelygés, erre emlékszem csak. A hasamon nyomókötés, 3 hét múlva varratszedés, és kész is, meggyógyultam. Ezt mondták, és én is igy éreztem. Nem kell kezelés, nem kell gyógyszer. És mivel a szüleimen kívül senki más nem tudta mi folyik körülöttem, igy számomra is olyan volt mint egy egyszerű anyajegy műtét amit még egyszer ott, és pár helyen máshol el kellett végezni a biztonság kedvéért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése