2012. június 29., péntek

És ami még jött

Jún26 Elmondtam a főnökömnek, hogy most kicsit rosszul áll a szénám, orvoshoz kell járnom, sőt lehet meg is műtenek. Nagyon megértő ember, bár nem tudja az igazságot, támogat.
Lemondtam a sporttagságimat és a műköröm időpontom. Nem illene a helyzethez.
Jún 27 Elmentem a bőrdokimhoz az onkológiára, 2 órát várattak, úgy, hogy tudták az eredményem. Ez alatt az idő alatt megállapítottam, hogyha mostmár gyakrabban fordulok meg erre, kell valami elfoglaltság, mert ez nem állapot ennyit várni! Megállapítottam még mennyi a beteg ember. Több ajtó volt és több tiz ember fordult meg egy óra alatt csak a bőrgyógyászaton! Mondjuk az átlagéletkort rendesen javítottam, én voltam a legfiatalabb. Az öregek csak ültek és beszélgettek, örültek ha elmesélhették valakinek melyik unokával mi történt. Végül behívtak (soron kivül nem időpontra) és amit mondott a doktornő új reményt adott. Azt mondta nem látott még ilyet, hogy ilyen kis rizikófaktorú melanoma áttétet okozzon, és fáj is, ezt a citológiát ismételjük meg, mert kevés a minta és nem fogalmaztak az eredményben egyértelműen. Én meg elhittem és örültem, hogy végre, nem keni mindenki ezt a dolgot a "múltra", és ez csak egy sima gyulladás ami a 2 hónapja hosszú ideig tartó ínhüvelygyulladásom miatt jött elő (hogy miért nem múlik? hát mert még mindig gyulladt a karom).
Este moziban voltunk, mesét néztünk, miattam, mert abban nincs vér, orvos, gonoszság, csak vidám pillanatok. Mostanában mindig 10 felé érünk haza, megpróbálunk nem gondolkodni, és sokat együtt lenni. Végre kicsit reménykedek, egy onkológus bőrgyógyásznak csak lehet hinni, ha ő még nem látott ilyet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése