2014. március 19., szerda

Napi hogy is volnék bejegyzések - szerda

Ma túl vagyok a havi kötelező vizsgálatok tömkelegén, azaz vérvétel, szemészet, szív UH, fizikális vizsgálat. Megkaptam az egy havi gyógyszeradagot, aminek ára több mint a kocsimé.. 8- 2ig "dolgoztam" azért, hogy enyém legyen a Venurafenib, és a remélhetően nem placebo cobimetinib gyógyszeradag. Kimértem a kis gyógyszertartómba (3 rózsaszín, 2 fehér, 1 másik fehér és egy sárga) alig tudom becsukni a dobozt. És a vitaminok, kálium és vas még nincs ebben benne. Kérdezte a doktornő, van -e valamilyen panaszom. Mondtam, hogy érdemleges nincs. Fejfájással és nyűgösen értem haza, de egy hónapig (a tervek szerint) megint nyugi, és ez jó.
A magas vérnyomásra a kardiológus főorvosasszony azt mondta, ilyen helyzetben (?) normális a 150/90, szóval annyiban hagyom, nem mérem tovább. Lesz ami lesz.
Jaaa, a lényeg, megvan a CT eredmény, megint javulás, bár most kissebb ütemű, de azt mondják olyan ez mint a fogyókúra, első körben nagy fejlődés, majd kis stagnálás, és utána apránként csak jobb lehet. Mert így kell legyen!!

2 megjegyzés:

  1. Tiszta szívből kívánom Neked s gyógyulást! Kitartást és nagyon sok erőt, hogy legyőzd a kort.
    Az én Szerelmemmel 5 évig küzdöttünk, de a csatát elvesztettük. Hiszem és tudom hamarosan lesznek még hatásosabb gyógyszerek, addig viszont tarts ki!

    VálaszTörlés
  2. :( Sajnálom. Ez az élet kicsit olyan mintha kötélen egyensúlyoznánk egy mély szakadék felett. Hinni kell hogy a kötél végén megpihenhetünk egy biztonságot adó sziklaszirten...

    VálaszTörlés