2014. március 17., hétfő

napi hogy is volnék bejegyzések-hétfő

Kicsit össze kell szednem magam, nem lehetek olyan lusta'hogy legalább csak pár sort ne irjak arról hogy vagyok. Ma egy kemény nap volt munkában, odafigyelés, koncentrálás, elfáradok benne. Pihenésképp elvittem a kutyát sétálni, bár lehet ő sétáltat engem. Nagyon jó kikapcsolódás, feltöltődöm tőle. Meg szokott fájdulni itt-ott a testem, megnyomkodom, felszisszenek, megyek tovább. Holnap máshol fog fájni, máshogyan, talán kevésbé, talán jobban. Nem érdekel, szerintem valamilyen szinten hozzá is lehet szokni ehhez, ignorálom, nem veheti el a kedvem semmitől. Ma a könyökhajlatom, lábfejem és a hátam egy pontját kellett bekennem voltaren doloval. A fejem ma nem fájt, viszont a fejbőröm igen...étvágyam jó, kedvem is. Érzékenyebben reagálok dolgokra, és álmaimban titkon a félelem gyakran megjelenik. Erről még írok, most viszont lefekszem, holnap szív Uh, remélem minden rendben lesz, és a vérnyomásom sem lesz magas. Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése