2014. március 18., kedd

Napi hogy is volnék bejegyzések -kedd

Ma nehezen keltem, fájt a talpam, és a combom belső felén alakuló dudorok, puklik, duzzadások (vagy minek is nevezzem) egyre erősebben érezhetőek. Nyikorgó térdekkel indult a nap, de annál jobban telt, mert egész nap élvezhettem a semmittevés édes érzését otthon a kutyámmal. Tudom, mennem kellett volna sziv uh-ra, de kiderült, holnap lesz, így megkaptam az egész napot. A kertben tüsténkedtem, metszettem, gereblyéztem, pakoltam, játszottam a kutyával, és azért pihentem is.. Gyarapodtam vagy 2-3 hólyaggal a számon, úgy hogy be voltam kenve naptejjel. Mondjuk nem tagadom, ért a nap... Egészségnapot tartottam, csak gyümölcsökből facsart levet ittam, natúr csirkemell volt az ebédem, és örültem, hogy tehettem valamit egy kicsit az egészségemért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése