2013. május 27., hétfő

Kérdés gyomorfájdalomról

A blogot kihasználva megkérdeznék valamit, hátha tudtok tanácsot adni:

Csütörtök este óta fáj a hasam. Nem tudom beazonosítani hol pontosan. Legtöbbször a gyomorszájamnál érzem, aztán görcsöl, majd ha megnyomom akkor a köldököm vonalában. Ha lejjebb megyek ott meg az injekció helye de az elhanyagolható. Futásnál is fáj, igy nem is nagyon mozgok, mintha a hasamban a dolgok összekuszálódtak volna. -Gondoltam rákérdezek hátha másnak is volt ilyen interferon közben és nem kell ezen idegeskednem míg bejutok a dokinőhöz egy hét múlva.

4 megjegyzés:

  1. Ebben nincs tapasztalatom, legalábbis nem emlékszem, hogy ilyen tünetem lett volna. Természetesen kérdezz rá és ecseteld el neki, hogy nem ma kezdődött és jó lenne, ha rá tudnának nézni!

    VálaszTörlés
  2. Voltál már? Mondott valamit?

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem voltam még, de szerencsére elmúlt úgy ahogy jött. Csütörtöktől keddig fájt, mindenhol, majd sehol. Pénteken megyek kontrollra, kiváncsi vagyok mit fog mondani a doktornő, hova küld el és meddig kell még az interferon. A véreredményem megkaptam, csak egy csillagosok vannak, azaz még egész jól bírom. Csak állandó fáradsággal küzdök, estére kiütöm magam egy pohár kakaótol is :)

    VálaszTörlés
  4. Legalább nem kell borra költeni :) Örülök, hogy elmúlt, de azért említsd meg tényleg. Az eredményeid pedig irigylésreméltóak ;)

    VálaszTörlés