2012. december 2., vasárnap

A melanoma gyógyítása

Kapcsolatban vagyok a Daganatok.hu című weboldal egyik szerkeztőjével, aki azonnal válaszolt, mikor anno kérdéseket tettem fel e-mailben. Érdeklődő, figyelmes, segítőkész. Az alábbi kérdéseimre a választ megosztanám:


-Tudsz valamit a melanóma klub megalukásáról?
 -Most jött a rákliga programajánlója, benne van a melanóma klub, a múltkoriban nem láttam eddig. Az Ibolya, amiről a múltkor szerintem beszéltem, ő nem indított, de a rákliga ezek szerint igen.

-Milyen új gyógyszerekről hallottál a melanoma gyógytásában: 
-Melanomában pont van 2 újabb szer, amitől sokat várnak. Ezeket egyelőre előrehaladott melanomában adják, korábbi stádiumokban tudtommal még nem:

Most a Kaqun víz (fürdő) van még, amit vizsgálnak az OOI-ben, arról tavasszal fognak kijönni tanulmányok, addig nem merek mondani semmit, de állítólag ígéretes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése