2012. december 13., csütörtök

Szenvedéses periódus

Nagyon régóta nem írtam, amit sajnálok is, de most nagyon erősen kijött rajtam a „nem érdekel semmi” érzés, így emiatt kerültem az internetet is.
Nem tudom mi miatt lehet ez az egész, amúgy is eléggé ingatag vagyok érzelmileg, mármint hullámzó, de most egyáltalán nem hullámzok, most stabilan rossz a kedvem.
Nem érdekel semmi, nincs kedvem beszélgetni senkivel, nincs kedvem semmilyen programhoz, dolgozni sincs kedvem. Legszívesebben csak feküdnék és néznék ki a fejemből. Persze ehhez sincs igazán kedvem, de ha lehetne mérni a nullás és egyes kedvteléseket akkor ez lenne az egyes, minden más a nullás.
Mindezeken kívül nagyon fáj a gyomrom, hányingerem van és ez az érzés egyre erősödik. Mindig is rossz volt a gyomrom, és sosem volt lázam, így sejtettem, hogyha valamire, hát a gyomromra fog rámenni az interferon. Az interferonnak egyébként ezek a legjellemzőbb mellékhatásai: influenza szerű tünetek, láz, erősebb izzadás, gyomorpanaszok, étvágytalanság, levertség.
Remélem, ha már érzem a mellékhatásait, akkor a pozitív hatásait is fogom, azaz, hogy soha többé nem leszek beteg.
Nem tudom hogyan lehet ezen túllendülni, de most nem érzem azt hogy erős lennék és sikerülne egyedül a padlóról felállni. Mostanában minden este sírok, sajnáltatom magam, és nem találom mi az életem célja. Minél hamarabb lefekszem, hogy teljen az idő az alvással és ne kelljen gondolkodnom, de ahhoz is gyógynövényeket kell szednem, hogy egyáltalán aludni tudjak. És ha felébredek…minden kezdődik előröl.. L

5 megjegyzés:

  1. Sunny, teljesen normalis ami most veled tortenik, sajnos a feron depresszioszeru tuneteket okoz... Elnezest h nem valaszoltam, de koltoztunk es minden a feje tetejere allt... Irok inkabb levelet m most mobilrol vagyok es sokaig tartani mindent bepotyogni. Probalj pihenni, hallgass medutacios zenet de talan a legjobb ha csak valaki meghallgat es megerti, mennyire rossz most neked. Nos, en pontosan tudom es habar nem lehetek ott, de gondolok rad es kuldom az erot m tudom h szuksegvan ra.. . Remeltem h rad nem kesz ien hatassal a szer de eddig akiket ismerek senki nem uszta meg. Nem te tehetsz rola!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Nati, köszi a támogatást, nagyon hálás vagyok, sokat jelent nekem! Most tényleg minden mozdulatot kétszer meggondolok, és nehéz magam rávenni alap dolgokra is. Minden olyan feleslegesnek tűnik. Fizikailag még bírnám, a lelkem viszont gyengül... De az utolsó mondatod elgondolkodtatott; van remény, hiszer egyszer ennek vége lesz! Addig pedig megpróbálok kitalálni valami átmeneti megoldást...mert muszáj.

    VálaszTörlés
  3. Mit mondtak meddig kell nyomnod a feront? Mikor mesz legkozelebb vervetelre?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Sunny!
    Egy mai melanóma szűrést követően kerestem rá erre a szóra a neten. Ráakadtam a blogodra. Mivel a Doktor nem mondott szinte semmit, csak annyit, hogy az egyik anyajegyem neki gyanús, muszáj volt kutakodnom. Mert persze, nagyon hipochonder is vagyok, nem kicsit. Mindig a legrosszabbra gondolok, átmenet nélkül mindig a leges-legrosszabbra. Nem egy szimpatikus tulajdonság. Viszont, olvasva ezt a blogot, rájöttem, hogy nem hipochonder, hanem idióta vagyok. Valószínűleg semmi bajom és a gyanús anyajegy is annyit jelent, hogy el kell tüntetni. Mivel nincs rajta semmilyen különös elváltozás, nem feltűnő, nem kiemelkedő. Mindegy, nem erről akartam írni. A lényeg, hogy olvasván soraid - egészen a legelejétől végigolvastam - arra jutottam, hogy ugyan nem ismerlek, de az biztos, hogy nagyszerű ember vagy, iszonyt kitartással és életrevalósággal. Ha valaki, akkor Te élsz igazán: látod, amik mellett mások elmennek, tudsz örülni akár a napfénynek, a zöldnek a levegőnek, míg mások a luxushajóikon is boldogtalanul tengetik napjaikat. Nemsokára vége, erre gondolj: egy új élet kezdődik ahol továbbra is Rád vár a zöld, a víz kéke, az ég összes felhője, a levegő, a mozgás szabadsága és minden öröme, van egy társad aki kitart melletted a bajban, akire számíthatsz, vár az öröm, a jókedv és a boldogság. Nemsokára elmúlik minden rossz, ami veled történt, mert a nagy részén, a nehezén, a szenvedésen, az "ámokfutáson" túl vagy. Utókezelnek. UTÓ... Erre gondolj. És arra is gondolj, ha nagyon depresszív lennél, hogy itt egy vadidegen, aki a Te írásodból merített erőt, hacsak a neten keresztül is. Én csodálom a kitartásod és azt az erőt, ami benned van, a legtöbb emberből viszont hiányzik. Légy büszke, tekints nyitott szívvel a jövőbe és hidd el, hogy most már csak derű jöhet a borúra.
    Szép és egészséges jövőt kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Szia Kedves Amonthueeth! Köszönöm a bátorító szavakat, nagyon jól estek! Kívánok neked is egészséget és sok boldogságot az életben!

    VálaszTörlés