2013. január 10., csütörtök

Új év, új feladatok

Az évem jól kezdődött, a karácsony, és a szilveszter jól sikerült, majd voltunk egy 4 napos wellness hétvégén, ahol nem voltak gondok, munka, stb, csak mi ketten Á-val!
December 30-án pedig elhoztuk életünk első közös kutyáját egy menhelyről. Kicsit nagyocska, de nem tudtam ellenkezni, olyan tökéletes! Lány, 5 hónapos német juhász keverék, barna cuki foltokkal itt-ott. Mondhatni a kezdetektől jól viselkedik, bár van annyi meló vele kb. mint egy gyerekkel. Így a hangulatom mostanában nem ér rá ingadozni, nem érek rá depizni, mert őt kell kényeztetni és kiszolgálni, és persze Á-val is szeretünk együtt lenni kettecskén amikor épp időnk engedi. Néha eszembejut, hogy beteg voltam, és hogy még sok-sok vizsgálatra "vagyok hivatalos", de ehhez hozzá kell szokni; ez vár rám életem végéig.

Voltam kontroll vizsgálaton a bőrgyógyászomnál január 2-án.  Most jó kedve volt, kedves, érdeklődő és figyelmes volt. Biztos ő is kipihente magát az ünnepek alatt.
Megkaptam a CT leletem. A doki azt mondja nem azonosítottak áttétet a test egyik pontján sem! Ez jó hír! Örültem neki nagyon! A kevésbé jó hír, hogy a májam és tüdőm miatt újabb MR / CT kell. Rutinvizsgálat, ilyenkor bármi furcsa az újra megvizsgálandó, míg ha nem lenne háttértörténetem továbbsiklanának felette.

Máj: már régebb óta látnak rajta valamit ami valószínűsíthetően hemangioma. Ezt akarják egy MR vizsgálattal megerősíteni. (mondjuk meg is van dagadva a májam, azt nem tudni miért, lehet a kezelések. Viszont a véreredményem jó lett!). Az időpont január 20 20:00-ra szól. Ez a vizsgálat csak a májat térképezi fel, és sokkal részletesebben mint a CT.
„A jóindulatú daganatok nagyon gyakoriak: nőkben gyakrabban jelentkeznek, többségük kialakulása fogamzásgátlók szedésével hozható összefüggésbe. A három leggyakoribb jóindulatú elváltozás az érdaganat (hemangioma), a valódi májsejt daganat (adenoma) és a fokális noduláris hiperplázia (ami tulajdonképpen a máj saját szöveti elemeit, de az ép májszövethez képest eltérő arányban tartalmazó képlet).”

Tüdő: találtak egy azelőtt nem létező „képletet”, ami lehet pl. megfázás stb. maradványa, szeretnék újra megnézni. Remélem mire odakerül a sor már nem is lesz ott. Február 22-re van időpontom. Most nem kell inni előtte folyadákot (1 óra alatt 1 liter undorító ízű lötty) "csak" a vénás injekció lesz. Lassan törzsvendég leszek CT-n…pedig nem a kedvencem :(
Aggódhatnék ezen viszgálatok miatt, de nem szeretnék! A februári vizsgálat még olyan távoli, hát még az eredménye! Miért ne lehetne jó az eredmény nekem is alapból, mint sok más, egészséges emberé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése