2013. július 8., hétfő

Mission completed

Az elő interferon beadásának napja: 2012. november 6

Az utolsó interferon beadásának napja: 2013. július 8.


Daganat megjelenése: 2012.június

-Műtét letudva (2012. augusztus)
-kemoterápia letudva (2012.szeptember - október)
-sugárkezelés letudva (2012.október - november)
-interferon letudva (2012.november - 2013. július)
Mindez 2012 június - 2013. július között. Úgy, hogy éltem az életem, és senki nem tudott róla, senki nem látta körülöttem, mi zajlik velem.
Nem hittem volna anno, hogy ezt meg kell/át kell élnem, de azt tudtam, hogy meg kell csinálnom. Végig kell járnom az utam. 
Néha azt hittem sosem lesz vége.., néha elbizonytalanodtam, vége lesz-e egyáltalán.És ha igen, hogyan..Voltak nehezebb és könnyebb napok, de mindig volt valahogy. Az ember sok mindent túl él.

Nem is tudok mit írni, köszönöm aki olvasott, biztatott, és hitt abban, hogy sikerül!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok és üdv. a "tiszták" között újra! :)))

    VálaszTörlés
  2. Hosszú, boldog életet! :)

    VálaszTörlés
  3. Büszke vagyok rád!
    Nekem még csak most kezdődik a harc.
    Legyen szép életed! :)

    VálaszTörlés