2013. április 16., kedd

Itt a tavasz, itt van újra..

Szia kedves Látogató! Remélem minden ok Veled!

Jelentem velem minden ok, kivéve mikor nem :) Itt a tavasz itt van újra, van nekem Á, és Kutyi, vannak szép és nehéz napok –mint mindenkinek… jelenleg nincs okom a panaszra (kivéve mikor csak panaszkodom). A dokikat már ezer éve nem láttam (egy hónap nekem ezer év), így csak az interferon injekció emlékeztet a betegségre. Meg még egy pár dolog…
Pl. a biozöldségek, biomosóporok, bioszappanok, biokozmetikumok, amiknek a létezéséről mit sem tudtam régen
      a vállfájdalom ami állandó, és máshol is elő-előjön, inkább nem is figyelek rá, mert csak felidegesíteném magam. Megpróbálok együtt élni vele.
      a rossz álmok mik gyakran gyötörnek éjjelente
      a hisztim, depim, vagy minek nevezzelek J
      a hipohonderségem. Mikor hétvégén hazaértünk egy óriási kirándulásból, éreztem hogy fáj a mellemnél. persze rögtön mindenféle csomókra gondoltam, de kiderült, hogy csak ahogy tartottam a pórázt, izomlázam lett
       jelentkeztem a cégnél Egészségmegőrzési programra. Szervezhetünk mindenféle megelőző szűrést, és hírdethetjük a dolgozók körében az egészséges életmódot. Jó érzés segíteni.

Az utolsó kontroll eredményét még nem tudom (máj MR), nem mentem el a rendelésre, mert több traumát okoz elmenni, mint hasznot. Fel kellene őket hívnom….de csak szólnának ha baj van, nem? Nem dugom homokba a fejem, egyszerűen csak annyit érintkezem dokikkal amennyi szükséges. Múltkor mikor voltam a bőrgyógyászomnál, nem nézte mennyi interferon kell még a célig, igy megint kiírt vagy 3 havit..persze annyi már nem kell. Május közepén jár le hivatalosan a fél év. Az már csak egy hónap!!

Szóval így élem életem, itt a kirándulószezon, szóval szinte sosem otthon, hanem kint valamerre, hegyre fel- helyről le, kutyát sétáltatva, és lassan vastagon kenve magas faktorú krémmel- mert már ez is az életem része lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése